ЗЕРТТЕУ САБАҚТАРЫ
“Іс-әрекеттегі зерттеу” тәжірибелік сабақтарын қолға алдық. Оқушылардан алған сауалнаманы талдай келе “Оқу тапсырмалары білім алушының білім сапасын көрсете ме?“ деген зерттеу сұрағын анықтадық. Оқу мақсаттарына сай тапсырматопындаудағы мәселелерден бастап БЖБ/ТЖБ тапсырмаларының тиімді немесе тиімсіз екенін зерттеп көруді мақсат еттік. Зерттеу жұмысы бойынша алға қойған мақсатымыз - оқу тапсырмалары жүйелі құрылса оқушылардың білім сапасы көтеріледі, жүйесіз болса, БЖБ/ТЖБ білім алушылардың